Dopoledne "bez mobilu"

16.02.2018

Už se Vám někdy stalo, že jste si doma zapomněli mobil ? Já toto zažila dnes ráno a během dopoledne "bez mobilu" jsem zjistila několik věcí jak o sobě, tak okolí :).

Jako první jsem nevěděla, kolik je hodin (i své chytré hodinky zůstaly totiž doma) - naštěstí v autě hodiny fungovaly.. 

Zjistila, že ještě jsou kavárny, kde podávají ranní snídani bez tištěných novin. Důvodem je to, že si noviny čtou lidé na internetu..ale jak to chcete udělat bez mobilu.. Malou útěchou pro mě bylo, že jsem dostala jeden z "ženským časopisů". Díky němu jsem si přečetla informace, které bych asi jinak neměla potřebu hledat např. jaký je rozdíl mezi bigamií a polyamorií, podívala na módní trendy podzim/zima 2017 a horoskop na rok 2018 mi předpověděl potomka J

Díky absenci mobilu na instagramu dnes také neuvidíte mou recenzi "english breakfast" v nové kavárně v Ostravě. Mohu jen doporučit bez fotodokumentace.

Výhodou "bez mobilu" bylo, že jsem koukala víc kolem sebe. Viděla jsem, kdo v takto brzkých hodinách chodí na snídani: Nejsou to pouze obchodní snídaně, ale potkáte zde kolegy, přátele, milence, uchazeče o zaměstnání.. Možná i zoufale, si i s cizími lidmi kolem sebe povídáte a můžete i navazovat kontakty..Dnes velmi moderně řečeno - networkovat :-D 

Byla jsem také ráda, že jsme stále době, kdy můžu platit klasickou platební kartou a nikoli mobilním telefonem. Jak si chcete "vygooglit" nejbližší bankomat bez mobilu :-D

Také jsem se vrátila do doby, kdy pokud jste měli domluvou schůzku s kamarádkou, tak jste na ni prostě šli a čekali. Nemůžete si ověřit, zda schůzka platí, nebo jestli Vám nepsala, že nepřijde..A představte si - přišla - i bez ověřování..

Pokud by někdo namítl, že si toto nemůže dovolit, tak uznávám, jsou případy, kdy se pro něj domů musíte vrátit. Napadá mě, když očekáváte pracovní hovory, jste pracovníkem, který má pracovní pohotovost atd.

Závěrem mohu takového dopoledne bez mobilu jen doporučit, možná o sobě něco zjistíte. Třeba i to, že to bude tématem Vašeho příspěvku na FB, který napíšete až budete mít ten mobil u sebe nebo jako článek Vašeho blogu.

z Ženy Matkou - Kateřina Knap
Všechna práva vyhrazena 2018
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky