8.měsíc společného života

23.12.2018

Přiznám se, že tento měsíc mi utekl velmi rychle.. Nevím, zda to bylo předvánočním časem či změnou režimu prcka. Každoměsíční fotku s milníkovou kartičkou jsem poprvé prckovi dělala až večer..ale udělala :)

Upřímně jsem neměla ani prostor přemýšlet nad tím, co bych vlastně o tomto měsíci napsala ?

Když nad tím nyní přemýšlím, tak asi toto: Děti člověku totálně změní život.. Ano není to žádná novinka, slycháme to od těch co už mají děti.. Když jsem děti neměla, říkala jsem jojo, jasně.. Ale TEĎ..fakt to mění život..

Na mysl mi teď přišla včerejší návštěva u přátel..Než jsme měli děti, tak jsme toho stihli tolik probrat, sníst cukroví apod..Nyní ? Já osobně jsem prohodila možná 2 věty, o cukroví ani nemluvím..Na druhou stranu zase vím, jaké všechny hračky jsou v dětském pokoji, jak se jmenují a jak si s nimi můžu hrát..Prcek v obležení dvou malých slečen byl spokojený :).. Toto je přesně ta vzpomínka kterou chtějí děti slyšet v pubertě před kamarády :-D.. Osobně jsem toto neměla ráda.. ještě teď se slyším, jak říkám: Tatiii, prosíímtě..  (u nás je odborník na toto vyprávění můj tatínek..) 

A víte co ? Asi to taky budu dělat :-D ..Marťásku omlouvám se :)

Pro tentokrát je to vše přátelé :-D Jdu dělat bramborový salát a obalovat řízky :)

z Ženy Matkou - Kateřina Knap
Všechna práva vyhrazena 2018
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky