7.měsíc společného života

22.11.2018

Číslovku 7 můžeme najít v různých souvislostech..

Číslovka 7 je považována za šťastné, zároveň za magické. V pohádkách také najdeme spojitosti se 7 a to za sedmero horami, 7 trpaslíků apod. Ve vztazích se říká, že 7 let je kritické období..V týdnu máme 7 dní a také v náboženství najdeme 7 základních hříchů.. 

Zní Vám to rozpolceně ?

Mě osobně ano a také tento měsíc pro mne rozpolcený byl..Na jednu stranu prcek udělal velké pokroky a čím dál víc dělá věci vědomě: od smíchu po pláč :). Na druhou stranu přišlo období příkrmů, lezení a stoupání všude a o cokoli a s vše dohromady pro mě znamenalo, že první polovina měsíce pro mne byla kritická..

Měla jsem to krásně naplánováno. Nachystala jsem si zeleninu ze zahrádky do skleniček, dala zmrazit. Potom přeci jen vytáhnu a budu dělat domácí obědy pro prcka z "bio" zeleniny. Omyl..

Nikdy jsem nebyla velká kuchařka, to je u nás v rodině moje sestra, a prcek to poznal už od prvního příkrmu..

Na úklid jsem také nikdy nebyla pintlich..říkala jsem si, že chápu, když jsou děti "zdravě" zašpiněné..Jenže toto jsem si představovala jinak, než že Marťas vleze do děr, kde opravdu prach nevytírám každý den a spolu s jeho nejoblíbenějších místem - psím pelechem to byly situace, kdy jsem uvažovala, zda to dítě na sebe ten prach a chlupy přitahuje ? Nemůžu mu dát místo bodyčka prachovku a budeme všichni spokojeni ?

A pak to přišlo...nečekala jsem to...

Prokrastinace

Byly to ty chvíle, kdy prcek spal a teď jsem mohla dělat spousty jiných věcí..ale vyhrál seriál či "nějaký" článek..A nejhorší je, že si to člověk dokáže i odůvodnit a vymluvit se na něco..

Toto není konec..

Vzpomínáte si, když je člověk "mladší" a nemá děti  tak si říká..Tohle dělat nebudu, tohle dítěti nedovolím..Tak i na porušení těchto věcí došlo..

Moje nikdy bylo.. nebudu dítěti pouštět TV padlo..stále si snažím říkat, že je to jen 5 min..ale přiznejme si to, je to jen omluva..

Pokud Vám připadá, že článek nemá hlavu, ani patu..máte pravdu. Jedná se o "vypsání", abych si zachovala psychické zdraví :-D...Mám pro Vás však:

Závěr

Přiznejme si, že jsme lidé. Nejsme stroje. Lidé jsou omylní a dělají chyby (to je pro mě těžké přiznat). Mám pocit, že na to zapomínáme v dnešním instagramovém a facebookovém světě, kde je vše dokonalé..od outfitu po výchovu..

Poděkujme také svým rodičům, prarodičům. Dělali vše s nejlepším vědomím a svědomím.. Budu ráda, pokud prcek toto také někdy řekne (nebo si bude myslet)..

z Ženy Matkou - Kateřina Knap
Všechna práva vyhrazena 2018
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky